Tänkare

Jag är en riktig tänkare.. De är både bra och dåligt. Ibland kan liksom tankar och funderingar skena iväg en aning. Då blir jag bara snurrig. Å andra sidan är det ofta bra att tänka mycket, allt blir så mycket bredare då. Man får ofta en annan förståelse för saker och ting. Istället för att stanna kvar vid det hjärnan valde att tänka på först så låter man tankarna skena iväg lite. Hitta olika lösningar, tolkningar, idéer etc. Allt blir så jäkla enformigt annars? Ibland tar de lite längre tid, men vilken ahaa upplevelse de blir när man till sist hittat rätt i hjärnan! Haha, kan vara jordens surrigaste inlägg!:) Men kanske är de nån utav er som fattar vad jag menar? Som också är en sån där jobbig tänkare?:) Som kan ligga vaken i flera timmar för att hjärnan vägrar sakta ner? Haha. Ja ja, nu ska jag borsta tänderna! Och nej, jag är ingen hippie!;) sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0