Sömnlös in vänersborg

Sitter fortfarande uppe. Värst av allt, INGET bra på tv! Och då kan man ju undra varför i hela friden jag inte går och lägger mig? De undrar jag iallafall. Kvart över 2, jösses... Så här sent va de nog 1 månad sen jag va uppe sist. Och då va jag ute och slirade på mortens. Nu sitter jag och tittar på nåt värdelöst program på 1an.. Ja ni hör, tv utbudet är värre än vanligt. Nä nu dör snart min telefon också, kanske ska gå in till sängen iallafall? Men hatar att släcka alla lampor och gå igenom vardagsrummet i mörkret. Hinner typ kissa ner mig av rädsla. Har 2 stora tavlor som jag funderar på att sälja förresten! Köpte dom när jag va och slappade i Thailand, men ramade in dom i Sverige. Dom e målade på duk, jätte fina. Fixar en bild med desamma. Sov gott kompisarna!





Kommentarer
Postat av: Anna n.

MEN JAG VILL KÖPA DOM JU!!!!

2011-12-04 @ 21:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0