Kvälla

Så va de kväll igen och ännu en dag har passerat.. Snart, ännu ett år. Shit, nu närmar sig the year, 2012, året då jorden skall gå under...... Tur det inte är förens 21 december!;) men vem vet, någonting kanske händer? Det återstår att se. OM det nu skulle vara så att detta är mitt sista år i livet, ja då ska de banni mig bli de bästa året i hela mitt liv! Mitt nyårslöfte: ta tag i allt jag velat göra, förändra det jag vill förändra. Sounds great! Så tycker jag alla ska tänka detta året, för vem sjutton vet? Fatta besvikelsen om du inser att du ska dö och bara har kastat bort de sista året i ditt liv!? Trots att du blivit varnad! Nej nej, de går inte för sig! Och om du överlever, vilket grymt jäkla år! Sann lycka!:) ja ja, nu ska jag vinna lite cash, tycker de skulle vara en exemplarisk start på år 2012! Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0