Illamående

Har ganska skruvade matvanor för närvarande.. Som alltid, har jag nada aptit på morgonen, så ingen mat i magen på morgonen. Vilken resulterar i att jag börjar dona och hungern försvinner.. Icke bra. För hux flux så sjunker blodsockret och min kropp strejkar deluxe. Så idag pillade jag i mig en banan halv 3, sedan åt jag en monsterportion mat till middag halv 5. Resultat: illamående, trötthet, irritation. Måste helt enkelt bättre mig med maten. Ögonabums!! Nä nu ska jag försonas med min dotter, är sur på henne. Hon öppnade dörren när jag va på toa, väldigt lägligt så stod grannarna mitt emot på sin uppfart och såg mig sittandes på toa.. Ungen i sin tur vägrade stänga dörren för hon trodde jag skulle stänga henne ute... Så där satt jag och duckade, lite smått frustrerad och med en unge som gallskrek för att mamma skulle stänga henne ute...... Privatliv? De har jag glömt vad det är för nåt för längesedan... Må gott! Och lås toadörren, ni som kan, de är en ljuvlig känsla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0