Förändring

Vissa dagar får jag sånt sug efter att förändra mitt utseende? Speciellt när jag surfar runt bland olika bloggar och kommer in på nån blogg där tjejen är så in åt bänken snygg! På varenda jäkla kort! Finns de tjejer som är skit fräscha 24/7 alltså? Verkar ju sannerligen så.. Blir faktiskt lite smått avis.. Speciellt på såna som har sådär sjukligt fint hår.. Långt hår med såna där snygga beach lockar och en mittenbena.. GE MIG!!!! Långt hår har jag, men kan fasen inte få till den där snygga beach-looken.. De är iofs väldigt taggande när man hittar en sån där galet snygg "vanlig" tjej, de är då man vill ta tag i sig själv och sikta på den där förändringen på riktigt! Jepp, till sommaren ska jag banni mig se ut så som jag varenda sommar säger att jag vill se ut. Och avslutar alltid med "nästa sommar så...." haha sämst! Ja ja, vi Höres och synes!!



Kommentarer
Postat av: Papadopoulos

Locka håret med plattången. Blir snyggast då, eller det tycker jag iaf :)

2011-12-11 @ 20:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0