Måndag

Imorgon börjar skolan, spännande. Imorgon tar jag mitt första steg för att få min utbildning. Fatta känslan. Imorgon är det även 1 vecka sedan min vän gick bort. Jag tänker fortfarande lika mycket på honom. Men det är väl så det är.

I fredags va vi ute i ua. Det va en helt OK kväll. Men har ju haft roligare. Va inte alls så mycket folk ute som vi hade trott att de skulle vara. Men men, så är det ibland.

Idag fick jag en trevlig överraskning. Va på Överby och kollade lite kläder, tänkte jag skulle köpt mig något till imorgon. Så va jag inne på VeroModa och testade ett par jeans. Men så satt dom så dåligt, så en tjej som jobbade där hjälpte mig med storlekar. Hon gav mig ett par jeans som va 4 sorlekar mindre än va jag trodde jag hade. Tänkte att de finns ju inte en chans att jag får på mig dom. Men hoppsa sa, dom satt som ett smäck!! Blev så förvånad alltså. Så dom fick följa med mig hem =) Har faktiskt börjat tro att jag är lite förblindad när det kommer till min kropp. 4 storlekar liksom. De är ganska mycket. Men de va iallafall en trevlig överraskning =) Så de firade jag med 3 pizzaslizar som va över sen i lördags =) Och lite pringles.. Hahaha.. Trött blir jag på mig själv!! Men idag ska jag iallafall signa kort på Friskis och Svettis! Så det så. Nu ska jag få ordning och reda på mitt liv. RUTINER!!!! Fatta känslan. Jag ska ha tider!! Haha =) Känns riktigt gott alltså. Ja ja, nog om det. Jag ska testa mina nya jeans nu. Ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0