Morning!

Im back. Igår va jag i gbg hela dagen tog en sväng förbi IKEA på vägen hem. Slog mitt personliga rekord faktiskt, jag handlade för 25 spänn! Hör och häpna! Kan man ens gå igenom IKEA och handla för så lite? Haha.. Nää, men jag hade ett tillgodo kort på 195 kr, men de drogs bara 25 spänn på mitt privat konto.. Det är ändå snyggt. :) Men handla för 220 kr är banni mig inte dåligt heller! Och då köpte jag 2 filtar, 2 stora glasburkar, värmeljus och ett torkställ. Ibland kan man faktiskt fynda på IKEA. Men jag gillar inte IKEAs möbler så mycket, men sådana små grejer är ju bra att köpa där. Ja ja fan va ointressant trabbel alltså. Skit i det.


Idag kom mamma och hämtade Flisan, känner mig ensammast i världen just nu. Hon ville leka med henne en stund. Min lilla pussgurka. Jag längtar efter henne skit mycket. Men ska väl passa på att förbereda inför 1-års kalaset på söndag. Sorry att jag inte bjudit några kompisar, men det får bli en annan dag, för hela huset kommer vara fullt av släktingar på söndag. Så om det finns några kompisar som vill ha tårta så får ni kommaen annan dag :) Mjoooo.. Har inget mer att säga. Ska åka och sola. See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0