Happy B-day!!!!

Idag fyller Flisan 1 år, helt sjukt! Detta året har gått otroligt fort, har liksom inte hunnit med! Antagligen det största året i hela mitt liv! Fatta känslan.. ;) För exakt 1 år sedan låg jag hemma i soffan och undrade va f*n folk klagade på? Det gör ju inte så ont med värkar? Mmmm, just det, så naiv va jag! 4 timmar senare låg jag och bad T att skjuta mig i huvudet..... 5 timmar senare (faktiskt exakt med vad klockan är nu, just nu e den 10.46) ploppade en liten liten liten flicka ut. Hon vägde 3015 g och var 48 cm lång, pytteliten! :) Och nu står hon här och river ut allt ur ett skåp och säger kaka.. :) Haha! Väger nästan 10 kilo och är väl en 75 cm lång. Shit alltså. Hon e grym, min bäste tjej! <3


Nu ska jag äta frulle sen ska jag göra 2 tårtor. Har ägnat morgonen med att blåsa upp ballonger, som Flisan sedan smällt. Inte en min gjorde hon när det pangade. Det va jag som blev rädd. Haha :) Men nu hänger dom iallafall där ute så alla ska veta att vi faktiskt har kalas idag!!! MAAASSSSAAA gott ska vi äta :) Nää, må bäst nu kära kamrater! Föresten var det någon som såg vår GRATTIS annons i Bohusläningen igår? Vi har ju inte den.. Aja, ha de gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0