Glader påsk!!

Idag är det påskafton, jag gillar faktiskt påskafton!! Förra året låg jag och födde barn på påskafton, i mitt märkliga tillstånd låg jag bara och pratade om att jag missade jordens påskbuffé... Men inte i år inte! :) Det var nära, för jag har legat sjuk i 5 dagar, men idag är jag frisk! Tjohooo!!!! Så nu ska jag äta ihjäl mig. Moahahaha.. Fan va gott de ska bli! Mmmm jag längtar tills jag ska få sätta tänderna i all mat.. Oj oj oj.. Vilken fetis jag låter som! Haha :) Men jag är faktiskt galen i mat. Det är ett under att jag inte rullar fram ;) Nää, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. MAT MAT MAT MAT MAT MAT! Ha en trevlig afton, för de ska jag ha! Bye baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0