ekoooo

Halloo! Idag är det lördag och fin fint väder! T ska dra och spela fotboll på Bodele(stavas de så?) Och så knyckte han med sig mina solglajjer som jag köpte igår. Investerade i ett par RayBan solglasögon, skit snygga e dom! Så nu kommer jag gå här och va nervös över att dom ska gå sönder. Men men, de tror jag inte dom gör. Men ändå, 1000 spänn för ett par solglasögon, känns lite halv löjligt, men de är ju 100% kvalité. Och så va dom jäkligt snygga! :) Fick dom på 20% fast att de egentligen inte va de. Någon hade hängt dom på fel hylla, men eftersom att jag sätt dom där så va dom ju tvugna att sälja dom för 20% billigare! Haha :) Så nöjd blev jag! Nu ska jag städa lite för Ajja och Päivan kommer hit på kaffe och kkkaaaakkkaaa!! Fast jag äteer inte kaka, har börjar med en egen påhittad "diet". Funkar bra faktiskt. Inne på 5:e dagen nu! 1 månad stenhårt så får vi se vad de blir av det. Nää, ha de gott nu kära folk. Adjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0