Dålig dag

Vaknade imorse och kände att jag vaknat på helt fel sida. Försent att somna om, ungen vaknade och de va bara att stiga upp! Så denna dag har inte varit så rolig, än sålänge. Har läst ut en bok "En Slags Kärlek", otroligt bra bok. En sann berättelse. Böcker blir alltid bättre då. Jag har spenderat senaste dom senaste 2 timmarna med att läsa och grpta floder. Känner mig helt tom nu. Haha. Har grinat så mycket att jag inte kunnat se texten, så då har jag fått ta en paus. Men så är jag otroligt blödig också, så en annan kanske inte hade gråtit lika mycket som jag :) Men den boken rekommenderar jag starkt. Ska läsa fortsättningen härnäst, "Änklingen" heter den. Fy satan vilken bok alltså. Jag gråter nästan nu, bara jag skriver om den. Va ett liv kan förändras fort. På bara en sekund. Man kan inte tro det, förens det är ens eget liv som tar en helomvändning. Och jag hoppas innerligt att jag aldrig någonsin skall behöva vara med om det. Men det är ju bara ett önsketänkande antar jag. Förr eller senare är det väl min tur. Nä fy, sånt där orkar jag inte tänka på. Då kan man ju lika gärna gräva ner sig. Uch, va deppig jag är nu. Får gåut i trädgården och göra nåt vettigt. På återseende! Och läs boken, ni kommer inte att ångra er. Ibland behöver man sånt för att uppskatta sin egen lycka extra mycket. Må bäst! Frida

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej. Det vore skitkul om du ville vara med i dagens diskussion på min blogg. Nämligen, vad är lycka? det finns förstås inget rätt eller fel, utan det är vad du själv tror/tycker. Vad gör dig lycklig?



O så önskar jag dig ett stort lycka till! ♥

2011-04-09 @ 12:27:00
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0