värmeslingor

Sitter och funderar på om det måste vara en elktriker som installerar värmeslingor eller om man kan göra det själv? Jag tror man kan göra det själv, men är inte helt säker.. Ska ju lägga nytt golv och då tänkte jag att vi skulle lägga värmeslingor samtidigt. I hallen. Kan ju vara värt att ha de, alla rekommenderar det så får väl följa lite råd och lägga in de kanske. Ja ja, nog om det. Idag har vi varit på IKEA, garanterat den billigaste turen dit. 310 kronor handlade jag för!? Hahaha. Har aldrig varit där utan att ha gått ut därifrån med ett kvitto på minst 1000 kronor. Man blir ju fan expert på att köpa onödiga grejer när man går in där. Varför? Men inte idag inte. Jag är nöjd som sjutton. Skåpshanddtagen fick jag ju av mamma i födelsedagspresent, så de va väl snarare hon som fick de där "roliga" kvittot... :) Haha. Jag köpte faktiskt bara 6 dricksglas, 1 tallriksunderlägg, 3 tallrikar till pysen, en dyna till hennes stol, värmeljus och inget mer tror jag. Hör och häpna! Däremot va de ju "extra pris" på Delicatobollar, 13 kr för 6 negerbollar!!!??? Så jag köpte 2 paket! Hahaha :) Dom är äckligt goda!!!! Ja ja, nog om det. Nu sitter jag iallafall hemma hos mamma, sprang upp för att hinna se halva avsnittet av Idol, ska snart dra mig hemåt tror jag. Får inte komma för sent i säng. Jag är som en zombi på morgonen, inte de bästa när man har barn.... Så jag ska försöka lägga mig vid 10 varje vardagskväll. Tror ni jag kommer hålla det? Återstår att se. kan ju säga redan nu att jag inte kommer göra det på onsdagar.. Hehe. Visste ni föresten att hundattacker fördubblats på dom senaste 10 åren? Sjukt.. Är på nyheterna nu, måste se detta. Ja ja, vi hörs imorgon! Sussa sött skitungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0