tråkigt

Har inget att göra, väntar fortfarande på nycklar.. hela lägenheten är full av folk som vill leka med pysen också, så jag känner mig verkligen sysslolös.. men men så är det ja. Ikväll blir det lugna gatan, igen.. är så sugen på att åka iväg nånstans, bara en natt eller två. Men helst av allt vill jag flytta in i huset! Ska åka dit nu i eftermiddag, längtar! Va så längesedan jag va där nu! Ska se om jag kan fixa lite bilder. Måste köpa tapeter också. Hallen är grön... Vad tänkte dom där då? Kanske va modernt när dom flyttade in. Ja ja.. tapetsering får de bli. Och så måste vi byta några plattor på taket. Till våren ska vi måla om huset, de va Ts pappa snabb på att kommentera igår. Som vanligt. Vilken tur att vi ska måla om det iallafall så slipper han oroa sig för det. Ja ja, ska nog ta och ringa min pappa, han är bäst. Tobias har och göra ifall han ska komma upp i den pappa-nivån.. skämt åsido. Ha en greit dag alla. Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0