nostalgiiiii

Satt precis och kollade lite filmer ifrån Full moon party, Half moon party, black moon party etc. ifrån när jag va i Thailand... Oh jösses va jag längtade tillbaka då.. För några sekunder.. :) Eller kanske minuter ;) Den resan va den absoluta galnaste, skruvaste, roligaste, sjukaste, lugnaste, hårdaste, ja allt som finns! :) Så blev jag på sånt bra humör så nu står jag och dansar gärnet till min absoluta favorit låt, den är så jääävla bra!!!!! Speciellt när han börjar sjunga efter någon minut.. Jag dööööör! Då är det hets hets hets! :) Lööw it!! Här har ni en länk till den låten, man blir på sånt partyhumör att de inte finns! Försök sitta still till den! Att rekommendera när man kör bil. Då är den extra bra, om man har grymt ljud vill säga. Annars går de inte! :) http://www.youtube.com/watch?v=9L1_0Z0ACDU Nu ska jag kolla mer filmer och påminnas av mina äventyr för 2 år sen.. Ha de spade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0