none

Ligger hemma i mammas soffa och päser. Pysen somnade precis och T har åkt hem. Jag och pysen ska sova här inatt. Kollade Idol förut, jag gillar de programmet. Imorgon ska vi till huset och städa, ska knäppa lite bilder, men eftersom att jag är hjärndöd så kan jag inte lägga upp bilder här så de blir på FB. De är bara 2 knapptryck, haha. En teknisk telefon hos en oteknisk ägare.. katastrof. Vad ska jag mer skriva? Har nästan brutit av en nagel, fast där nere där de gör ont. Aj Aj Aj.. men så kan det ju gå om man har långa naglar när man inte ska ha det... Dumsnut där. Jag är en snäll människa, det är bra. Då får jag komma till himmelen. Haha. Det får nog nu också, ni är snälla också tror jag. Nja, nu ska jag avsluta de här gullungar! Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0