monday

Idag skulle jag och pysen gå till badhuset, halvvägs ner slocknar hon i vagnen.. typiskt. Och jag hade ingen lust att väcka henne så jag satte mig i en park vid folkets park och kastade i ett mynt för varje önskan jag hade.. hmmm... Vi får väl se om dom slår in. De blev tre mynt. Efter en stund vaknade pysen och då va klockan matdags så de va bara att traska hem. Men först ett pitstop i affären. Väl hemma bjöds det på gröt med blåbär i, pysen special. Efter gröten vart de lite lek, sen började de klia i ögonen på pysen och hon försvann in i drömmarnas land. Då passade jag på att småstäda lite. Och nu sitter jag här och väntar på att de ska dra igång igen.. vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0