mobilbloggar ja.....

Kan fortfarande inte komma på hur man laddar upp bilder via telefonen till bloggen. Jag har en HTC wildfire, någon som vet? Hade varit kul om jag hade kunnat lära mig det. Jaja, just nu ligger pyret och sover, själv sitter jag och funderar på vad vi ska hitta på idag. Kanske badhuset? Men jag hatar ju egentligen badhus, de är så äckligt där.. haha. Vad ska jag mer skriva då? Va ju på söndagsmiddagen igår, mysigt. Tycker om att va ute hos pappa, de är så lugnt och skönt där. Jag ska flytta ut dit, senare. Där är hemma på riktigt. Så hur går de egentligen med vårat hus nu? De går fint, ska kolla tapeter i veckan. Är ju en del rullar som behöver köpas.. men men, vad mer då? Är ganska lugnt på husfronten för tillfället. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer? Kunde ju berättat vem som legat med vem i helgen, men de är de väl ingen som vill veta? Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Anna

Muppo :) Klart vi vill vetA hahaha

2010-09-06 @ 13:26:32
URL: http://annaellanora.blogg.se/
Postat av: Papadopoulos

Så äckligt är det ju inte, & din lilla kanske hade tyckt d va jätte roligt. Ela älskar det :).

2010-09-06 @ 21:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0