määättt

Har precis suttit och tryckt i mig lite junkfood, blev chicken nuggets...... Gott, men mår förbaskat illa nu. Varför ska man äta mer trots att man är mätt? Har man en skruv lös då? Eller är det så enkelt att det kanske bor en liten tjockis i mig? Vem vet.. I vilket fall som helst så fortsatte jag äta trots att jag va mätt och de resulterade i ett ilamående. Orka. Men jag får väl skylla mig själv. Jaaa jaaa.. Va ute på ytterliggare en liten promenix förut, samt lite häng i lekparken. Yeeaahh, mitt nya häng, lekplatsen. Oftast hittar ni mig vid gungorna, men ibland är jag lite wild and crazy och går till någon annan form av lekattraktion.... Ohhh.. Eller ja, jag agerar egentligen bara balanspinne åt pysen ;) .. Fan va jag mår illa då. Ueeaahhhkk.. Jag som hade tänkt att dra en sol, kanske skulle pysa ner och göra det nu? Gå bort lite av iallamåendet. Kanske funkar? Eller spyr man då? Om man riskerar att spy gör jag de definitivt inte. Fan va äckligt. Tänk att spy på asfalt? Nä fy, då hade jag dött. Ueehh, nu får jag skriva något annat för nu mår jag ännu mer illa.. Haha.. Pysen slocknade iallafall precis, hon åt och sen somnade hon. Så nu får vi se hur detta blir.. Antingen sover hon för natten eller så kommer hon vakna ganska sent ikväll/natt. Återstår att se. Kan ju inte förutspå framtiden så jag kan tyvärr inte yttra mig om det mer. Punkt. När jag gick på folkhögskolan gick jag i samma klass som en liten unge som jag störde mig nåt in i * på! Kom att tänka på honom för han hade kommenterat min status, sosse är han också, gör ju inte saken bättre. Vissa personer går man inte ihop med, så är det och så kommer det alltid att vara. Han va en sån person. 18 år och trodde han visste allt i hela världen. Såna människor klarar jag inte av. Låtsas att man vet mer och verkar mer världsvan än vad man är, orka. Han hade väl inte satt sin fot utanför Europa. Yeeaahh. Ja ja, nu ska jag sluta skriva. har en "stör-mig-på" - dag idag tror jag. Så ta inte allt jag skriver på blodigt allvar om de är nåt ni retar er på. Eller ja, gör de om ni vill, de är ju upp till er. Nu drar jag och solar. Peeeaaacceee out maaann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0