live bloggar, men de går inge vidare

Nu fixade de sig, värt. Har ju som sagt inget Internet hemma så jag håller mig uppdaterad via telefunken. Så idag tänkte jag ätt jag skulle försöka mig på ätt blogga via fånen. Och än sålänge går de ju bra. Ska se om jag kan komma på hur man laddar upp bilder också. Så när jag lärt mig det så kommer min blogg bli grym ju! Då kan jag uppdatera vart jag än är. Cool! Men men, senaste nyheterna? Igår hade vi myskväll hemma hos Anna och brorsan med Taco och godis, jätte trevligt. Jag och Anna funderar på att åka på sensation White i Köpenhamn, kan bli grymt. Nu orkar jag inte knappa mer på den här telefonen. Hädanefter blir de nog mer bild inlägg om jag kommer på hur man gör, så lets find lut! Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0