kvälla

kan ju lika gärna slänga in ett blogg-inlägg till.. Pysen sitter i mormors knä och piper.. Hon lär sig få fram olika ljud för varje dag som går. De bästa av allt, jag älskar när hon skrttar högt! Världens gulligaste skratt!!!! Nu skrattar hon för fulla muggar hahahahaha.. Älskade unge!! Egentligen är hon über trött, men som vanligt, hon vägrar sova. Hon är i full fart tills hon helt enkelt inte orkar mer och då grinar hon! Galenpanna.. Vad mer? Har precis ätit middag, de va gott. Nu blir det efterrätt, tårta, jag äter ju inte tårta så jag bad pappa köpa någon sort kaka, han köpte jordnötskakor, dom va sådär.. Fick ju provsmaka en....... ;) Snart blir det Idol, underbara Fredag!! Hade tänkt gå på Resident Evil - Afterlife (3D) men den gick ju naturligtvis inte ikväl.... Typiskt. Så de får bli en soffnötar kväll igen. Gött de med. Såg att mamma köpt en påse chips också.. Feeetis ja är.. Får väl ta tag i det här med kroppen snart, så jag slipper ha ågren varje gång jag ska ta på mig kläder. Men va tusan, de är så förbannat svårt att låta bli alla godsaker, kanske värt att va någon storlek större än jag va tidigare? Hmm.. Maaaatttt... Hahaha.. Nä, nu driter jag i detta!! HAAAJJJ DDDDÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0