ingen rubrik

Är lite små seg idag, fick sovmorgon ända till halv 11 idag!! Skönt. Idag ska vi till huset och greja, ikväll kanske vi ska hitta på något. Men jag brukar banga och istället ligga hemma och slöa. Men vi får se, kanske orkar hitta på något. Imorgon är det val, jag hoppas blått vinner. Så glöm inte rösta! Vad mer kan jag skriva? Va på banken i veckan, fick kanon bra lån så vi är glada. En pyttesumma för ett hus som vi ska betala till banken, resten är ju privata räkningar. Så de känns toppen. Måste börja träna, hatar att köpa kläder så nu får de bli ändring på det. Är ju inte mycket som ska bort, ett par kilo, sen är jag tillbaka på samma som när jag blev gravid. Men men, de sitter i huvudet så man måste bara bestämma sig. Nu tror jag att jag ska färga håret. Bruuuuunt, de är snyggast. Får ta mig i kragen och dra mig upp ur soffan. Ha en härlig lördag! Vi seeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0