holabalola

Längtar efter att flytta. Ska bli oerhört skönt att flytta ifrån trashvalla/skvallervalla! Vi fattade definitivt rätt beslut att flytta ifrån Uddevalla. Bara de bästa är bra nog åt pysen. Ja ja.. de är segt att blogga via telefunken. Ska bli gott när vi får Internet igen. Men ganska bekvämt att surfa via telefonen. Känner mig helt handikappad utan min telefon. Hahaha.. fjant Frida. Men de känns tomt utan den, de gör det. Så när batterier dör är man ju körd..... När börjar barn på dagis? Jag vill inte att pysen ska börja på dagis innan hon är typ 2 år. Jag vill att hon ska kunna berätta vad som händer innan jag släpper iväg henne. Så om nagon är stygg så ska hon kunna säga vad som hänt och vem det var. Nu slutar jag. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0