fredag

Idag är det fredag, rattare sagt fredag kväll. Inte gjort så mycket idag, va på torp en sväng förut.. dra mig baklänges, de va kaos. 30 min senare åkte jag och pysen hem. Torp är hemskt. Kan inte förstå folk som är där flera dagar i veckan (dom som ej jobbar där) ärligt, hur kul är de? De är kul när folk som jobbar där berättar om alla dessa dagliga besökare.. men men, vi alla har olika intressen. Middagen ikväll var mycket god, lamm. Till de serverades klyft, bröd, sallad med feta och tzatziki (stavas de så?) .. är ju torsk på tzatziki så min tallrik bestod mest av det och sallad. Lammet åt jag inte så mycket av, va för mycket fett i de så Tobias fick min bit.. ganska töntig med sånt, jag vet. Men hatar verkligen fett i kött. Blä. Pysen vaknade för 20 min sen och va ledsen, hon har gjort likadant dom 2 senaste dagarna också. Jag undrar va de kan bero på. Nu ligger iallafall hon och Tobias i sängen och äter. Men hon gnäller under tiden.. bara hon inte är påväg att bli sjuk.. hon har inte varit de än och jag vill verkligen inte att hon ska bli de. Kommer bli så rädd då. Så nu ska jag hålla tummarna på att de är något annat. Kanske tänderna? Vilka är 'symptomerna' på att tänder är på G? Gud va jobbigt de är att vara så otroligt ovetande om alla dessa grejer. Tur man har föräldrar! Haha.. ska nog gå in och kolla läget nu. Svårt att låta bli även fast att jag vet att Tobias nog har koll... Mamma-syndrom? God natt

Kommentarer
Postat av: Papadopoulos

Så har Ella oxå gjort, vaknar upp jäte ledsen ett ta. Vet inte alls varför..har dom börjat drömma?

2010-09-25 @ 08:28:47
Postat av: frida

Drömma ja, de kan de ju faktiskt vara! Tror jag har läst de någonstans tom. Läste även att dom kan bli oroliga och vakna mitt i nätterna för att se att mamma eller pappa är där. Vem vet, bara att försöka fortsätta gissa :)

2010-09-25 @ 10:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0