fjkds

Onsdag.. Halva veckan har gått, de gick fort. Vad har vi hunnit göra idag? Vid 10 imorse/förmiddags gick vi ut på promenad, va ute och gick i 1,5 timma. Härligt. Luften va så frisk och pysen älskar att vara ute och titta på grejer. Efter promenaden gick vi till lekplatsen i Margretegärde parken och gungade. Det va roligt det med. Sen vart lufsan lite hungrig så vi gick in och åt. Gröt med aprikos/päron pure i, uppskattat! ;) Efter maten va de lite lek på golvet, hon börjar bli snabb på att ta sig fram nu. Hon har inte riktigt greppat krypningen ännu utan står och gungar på alla fyra an sålänge :) Men att ta sig fram på annat sätt börjar hon bli kung på! Hon drar sig med armarna och ställer sig på fötterna och trycker ifrån. Haha ser så roligt ut! :) Efter det va hon pömsig så då fick hon nana. Så nu ligger hon och sover och jag anmäler mig till utbildningar och kurser. Statsvetarprogrammet ligger som prio 1, men kommer jag inte in så har jag sökt Juridik Grundkurs samt Juridik Fortsättningskurs. Så får vi se. Blir nog mer anmälningar, men får sitta och spana ett tag till. Ska ju göra en prövning i Engelska B så jag kan läsa Engelska på Universitetet också, men av någon anledning så glömmer jag att anmäla mig till den där nedrans prövningen... Men men, de kommer de med. Väljer jag att baka ihop min egen utbildning så kan ju Engelskan vänta så börjar jag med Juridik. Vi får se, finns oändligt med möjligheter! Ikväll ska jag sova hos pappa och brorsan, ska ju som sagt köra pappa till Landvetter imorgon. Då blir brorsan kvar ensam i pappas hus. Själv hade jag aldrig vågat bo där själv. Ensam i ett hus på 350 kvm, no no no BIG no! Jag är alldeles för mörkrädd för det :) Haha.. Men ska nog joina honom ett par dagar och bara slappa och va ute i den friska luften. Det är lugnets plats där ute, man blir otroligt lugn, både i kropp och sinne. Kan behövas i dessa tider. Vet ni, Pysen blir sötare för varje dag som går. Jag tyckte hon va galet söt för bara några månader sen, men för varje dag som går blir hon bara sötare och sötare. Det är sjukt. Hon kommer bli den sötaste ungen som gått i ett par skor. Jag bara vet det. Kan kanske bero på att jag är hennes mamma? Nääää ;) I förrgår träffade jag en tjej som tyckte hon va sjukligt lik mig! Hahaha, va glad jag blev! Alla säger bara att hon är lik T! :) "Hon är ju en kopia av dig" .. Jag sken då iallafall upp som en sol :) Äntligen någon som tycker hon är lik mig! :) Själv ser jag mycket Tobias i henne men för varje dag som går så tycker jag att hon börjar få mer och mer mina drag, men vi får se! Det är iallafall sjukt kul att se henne förändras för varje dag som går. Vad hon än gör så blir man stolt/glad/lycklig/mallig, ja you name it! Nu ska jag sluta skriva. Ha en grym dag! Luften är frisk, ta en promenad! :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

såklart felicia är den sötaste när hon har dig som mami :D

2010-09-22 @ 17:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0