fjant

Idag är det premiär på hummerfiske, så snart blir de hummerfest på näset. De är en god och trevlig tillställning. Jag vet en som är bitter som inte får vara med. Haha. Jaja... Igår kväll ringde de på dörren, där stod en engelsk talande man som va ifrån Ghana. Han sålde små tavlor som han sa att han målat själv. Det tror jag däremot att han inte gjort, men de spelar ingen roll. Självklart köpte jag en tavla. 100 kr som han säkert behöver bättre än mig. Tror jag iallafall. Varje gång jag ser på tavlan kommer jag iallafall ha något roligt att tänka på. Tycker man borde tänka efter innan man säger nej och avvisar. Är den där hundralappen så viktig för mig egentligen, eller har han bättre nytta av den? Då känns den inte så viktig längre faktiskt. Men men, de är ju jag de. Nu ska jag göra mig iordning, ha en trevlig dag. Sen åker jag nog till Ikea, skoj. Ska köpa handtag till skåpen i köken. Vi ses

Kommentarer
Postat av: Linn

det skulle vara himla trevligt att få se insidan huset också! även före/efter-bilder när ni börjar komma iordning =)

2010-09-27 @ 11:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0