DATOR!

Sitter framför mammas dator nu så nu är de lättare att skriva och de går liiite snabbare.. :) Idag är det Fredag, vad händer? Vi hade ju som sagt tänkt åka till huset idag, men hjärndöd som jag är så struntade jag i att ta med mina nycklar hit igår, för jag sklulle ju ändå inte behöva låsa upp porten...? Hur tänkte jag där? Kan ju va en fördel att kunna låsa upp sin YTTERDÖRR eller? Så när de slog mig imorse kända jag mig anaingen strandad.. Planen va ju att jag skulle åka HEM på morgonen och göra mig iordning inför dagen.. ännu en gång, vad tänkte jag på? Så nu sitter jag här i mammas kläder, tagna ur garderoben med hennes kläder honinte använder.. Känner mig oerhört snygg och vill VERKLIGEN gå ut. Näää, så nu är frågan, ska jag behöva sitta här och uggla tills T kommer hem? Pysen spydde ju ner min jumpsuit igår så den luktar surt.. Sa den kan jag inte heller ta på mig.. Om jag inte tvätar den, men då blir den ju blöt. Jaq ja ja ja..... Vi får se hur jag löser detta. Nu har jag inget mer att skriva. Och inga bilder heller. Så så tråkig är min blogg. Har tagit bort en massa folk på min FB som jag inte umgås med eller känner, blev en hel del. Rätt gött.. Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0