computer

Skriver på mammas dator nu, rätt gott faktiskt.! G år lite snabbare.. Men kan inte skriva normalt märker ja. Fprt man vänjer sig vid ett skrivsätt. Ja ja.. Vad har vi gjort idag? Vi har varit ute och gungat lite, de tyckte pysen va skojigt. Men "barngungan" va blöt, så hon fick sitta i mitt knä så gungade vi ihop. Kooosligt. Så hängde vi lite i parken, sen gick vi in och åt lite mat, päste lite, sen sov hon, sen gick vi ut igen, sen gick vi in.. Ja, vi gjorde lite olika saker. Och nu sitter vi här, pysen sover, hade tänkt åka till huset men de blir nog lite sent nu. Pusen har sovit ett tag och kommer nog sova en stund till. Så de får bli imorgon. Ska nog ta och färga håret ikväll istället. Har inte orkat göra det ännu. Latoxe. Imorgon ska jag sova hos pappa, pysen hos mamma och T hemma hos oss. Varför? JOOOO, för jag ska köra pappa till Landvetter tidigt på morgonen, han ska till Saint Tropez (gottegriiiiiiis), Torra börjar jobba tidigt på morgonen och mamma är ldeig, vilket resulterar i att det är smidigast att pysen sover hos henne. Mjaa, vad kan jag mer säga? Den 30 september får vi huset, yees villaägare! Ljuuuvligt. Imorgon kommer Kungarna av Tylösand!!!!!!!!! Mitt favvoprogram!! Men är osäker på ifall pappa her femman? Han har alla kanaler, men vet inte om han har femman? Skulle inte förvåna mig. Jag tror han har 900 kanaler, om inet mer!? men jag tror inte han har femman... Suger ju isåfall. Hade lätt valt bort alla kanaler bara jag fick femman och trean. De skulle jag klara mig på. Jag är en sån där som gillar "värdelösa" program utan mening. Paradise Hotel, Kungarna av Tylösand, Top Model, Big Brother (finns ju inte längre iofs.) ja ni fattar vad jag menar. Eller är ni korkade? Vem vet. I vilket fall som helst.. Har ju inget av betydelse att skriva egentligen.. Politik? Nää, orkar inte. Folk är så hjärndöda ändå. Har sökt till Statsvetarprogrammet i Göteborg, de kan ju va nåt. Ska kika på lite fler utbildningar och kurser. Men blir nog något inom de området eller inom ekonomi. Vi får se. Bara jag blir rik är jag nöjd. Och att rödingarna aldrig kommer till regeringen för då spelar de ju ingen roll ifall jag utbildar mig till något välbetalt yrke, jag kommer ju få skatta bort större delen ändå.. Korkat. Vem vill egentligen ha de så? Kan inte förstå det, inte ens om jag försöker. Nog om det, nu ska jag surfa på utbildningar, hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0