bio

Ikväll va vi på bio, såg Resident Evil - Afterlife i 3d, den va grym. Men kan inte va nyttigt att sitta och kolla på 3d i 1,5 timma. Kände mig ganska mör i huvudet efteråt. Men jag gillar ju zombi filmer och att se en i 3d va grymt. Sen är ju "Alice" jävligt läcker alltså. Men bara för att hon är så häftig! Haha :) Jag vill bli en action brud, men de kommer jag ju aldrig att bli. För de första skulle jag aldrig kunna slå någon, definitivt inte döda någon. Haha. Men jag kan gå runt med lite svärd och pistoler och se cool ut. De hade jag kunnat göra. Helst sittandes på nån gammal häftig motorcykel också... Då är man väldigt väldigt cool. Eller? Ja ja, jag rekommenderar den iallafall. Imorgon har vi besiktning på vår lägenhet så fick snabb städa lite ikväll.. Ska bli gott att flytta ifrån lägenheten, så slipper man oroa sig för att någon ska klaga. Eller att det är "fel" färg och vi måste göra si eller så.. Nä, de ska bli gott att ha något helt eget, ingen som kan säga ett ljud, de är vårt. Ja ja.. Vad finns de mer för något jag kan skriva? Själv tycker jag att jag skriver ganska tråkiga saker. Men vad är kul? Att läsa om någons misslyckande, de tycker alla är roligt, att gotta sig i andras misslyckanden. Men tyvärr kan jag inte erbjuda er något sådant, för just nu är mitt liv otroligt bra. Jag har allt. Allt jag behöver och allt jag vill ha. Sen att de kommer in lite dåligt humör då och då, de kommer man väl aldrig ifrån, men för övrigt så har jag allt. Känns ju oerhört bra. Och till våren börjar jag utbilda mig så om ett par år kommer jag antagligen att vara snorrik också. Det kommer ju bli grädden på moset. Men men.. Nu ska jag nog kolla på TV och gotta mig i mitt perfekta liv. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0