raderad

jopp, nu har jag bestämt mig. Kommer radera el bloggo! Ju mindre folk vet, desto bättre. Och dom jag håller kära och nära, dom pratar jag med ändå. Alla andra behöver ju egentligen inte veta hur mitt liv ser ut? Har kommit fram till att man viker ut sig alldeles för mycke på internet och de tänker jag nu avstå ifrån. Ska försöka dumpa status-uppdateringarna på FB också, ladda upp en bild då och då kanske.. Vem vet? Kanske tom. startar en ny blogg? Haha, de kan man aldrig veta. Men just IDAG har jag bestämt mig för detta iallafall ;) Såååå.. Nu tackar jag för mig, må ni ha ett alldeles underbart liv allesammans. Ni är alla unika, glöm aldrig det! Du har något som ingen annan har. du är DU. Vi kanske hörs igen? Fridens Liljor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0