Moncler?

Sitter och spanar vinterjackor och har fastna för märket Moncler.. Med andra ord, helvete också!! Dom har inte en jacka under 3000 kronor, och den jag vill ha kostar nog betydligt mer än så.. :( Och jag har faktiskt ingen lust att lägga ut så mycket för en jacka som man bara använder ett par månader om året och som jag säkerligen vill byta ut till nästa vinter. Och så har jag ju en jacka sen förra vintern och den va inte den billigaste, så känns otroligt onödigt och dumt att egentligen köpa en ny? Fast helvete va snygga jackor jag har hittat av märket Moncler.. Stora stora pälsar på luvan, skulle tippa på att det är räv? Galet snygga iallafall.. Finns inget snyggare än stora pälsar på luvan på vinterjackor!! Utan päls, ingen vinterjacka ;) Höhö.. Men nu ska jag spana vidare och se om jag kan hitta Moncler jackor till hyffsade priser. Skam den som ger sig! :) Idag har jag fikat!? Hör och häpna!! På rådhuset dessutom!!!! Haha.. Känner mig dum och i vägen när jag sitter där med en barnvagn och tar upp plats. Haha :) När vi kom var vi ensamma men sen helt plötsligt va de fullsmockat, då gick jag. Haha.. Folkskygg???? ;) Och nu sitter jag och ska egentligen leta utbildningar, men istället letar jag vinterjackor..... Typiskt mig. Kanske borde utbilda mig FÖRST och SEN leta vinterjackor för flera tusen???? Men nääää, vi tar det i den andra ordningen. DUMFRIDA! :) Men tror inte de blir någon fleratusenkronorsjacka den är vintern, först kanske man ska tjäna så man kan köpa en fleratusenkronorsjacka? ;) Nää.. De löser sig. Eller? Nu drar jag.. ha deeee

Kommentarer
Postat av: linn

tänkte bara be dig om en sak... sluta inte blogga! du är grym!!!!!

2010-10-07 @ 21:12:44
Postat av: John

var själv inne på och köpa en moncler jacka, men efter att ha sätt hur dom behanldar djuren på pälsfarmer är det helt uteslutet. tråkigt som fan :(

2010-10-16 @ 19:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0