hola

Jag ska tatuera mig, men det är en väldigt svår tatuering att få bra så jag måste finna en expert. Och vart sjutton hittar man en över det vanliga sjukligt duktig grym tatuerare? Jag vet att den kommer bli extremt fin, men bara om tatueraren verkligen lyckas. Så för att jag ska göra den måste jag hitta eliten.. ja ja.. jag är hungrig, myggan sover. Orkar inte äta bara. Och de är ju de dummaste jag kan låta bli att göra så får väl pilla i mig något. Jag vill ju inte kolapsa. Ja ja, vi ses. By the way, i löööw vbg.

Kommentarer
Postat av: Anna

Letar också tatuerare nu. Fick nys om en som visst ska vara skitgrym på att få till perfekta tunna linjer som jag vill ha, men denne hade inte tid förrän i mitten av januari.. Hata kö..

2010-10-25 @ 20:34:22
URL: http://annaellanora.blogg.se/
Postat av: cia

Va roligt va ska du göra ?:)

Kram på dig

2010-10-26 @ 22:55:34
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0