eller?

ahh kan inte bestäma mig för ifall jag ska ta bort blogg helv*tet eller inte? De är ett ganska gott tidsfördriv när man inte har något att göra. Som jag inte har nu. Ja ja ja ja ja ja.. Va på BVC idag, läkarbesök. Gick jätte bra, Pysen växer som hon ska. Skönt. Hahahaha, aöötså den nya ComHem reklamen är så j*vöa braaa!! Jag skrattar så jag kissar ner mig nästan. Och de är inte ofta man skrattar så mycket åt en reklam inte. Men men, de gör jag åt den iallafall. "vafö dådå?? haa? vafödådå?".. HAHA. Jag vill köpa hus eller lägenhet utomlands, fatta gott de hade varit att ha ett ställe där de är varmt året runt? Då har man alltid semester säkrad. Kanske blir det så? Inte jag som köper hus, men någon annan? .... :) Hade varit ytterst trevligt iallafall. Pysen sover, jag har tråkigt. Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ ta INTE bort :D tack o hej :D <3

2010-10-16 @ 18:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0