de va som sjutton

de va inte de lättaste att ta bort folk ifrån FB. 400 vänner, ärligt, jag har inte ens så mycke kompisar!? Men tydligen på FB. Märkligt. När jag sitter och funderar över hur många vänner jag har så kommer jag på typ 5 stycken. Haha. Och det är alltid samma namn som kommer upp i huvudet. Här om dagen kom jag på 3 stycken. Haha. Men men, man har ju säkerligen mer vänner. Eller? Ja ja, jag kom till "L" igår iallafall, så får väl fortsätta solla bort "vänner" idag då.. Pysen, som jag numera har börjat kalla myggan? är världens svåraste unge att få att somna. Det har hon alltid varit, hon hatar verkligen att sova. Även fast hon är så trött så att ögonen går i kors.. Ja ja, de är väl sådana ungar är. Hon sover nu iallafall, jag gör ingenting. Duschat, check, borstat gaddarna, check, ätit mat, check, tagit på mig kläder, typ check. Vad gör man mer? Köpte ett par byxor igår. Ska testa dom sen, har inte orkat göra det ännu. Ikväll kommer äntligen Grey´s Anatomy!!!!! Löööw it!!! Ja ja, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Var tvungen och kolla ifall du rensat bort mig :P



Men håller med dig, folk som man knappt hälsar på eller inte ens vill hälsa på, varför ska man ha de som vänner på facebook?

2010-10-06 @ 15:02:13
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0