aahhhhhhhh

JAG ÄÄÄLSKAAAAAARRRRRR VÅRAT HUUUUS!!!!!!!!!!! Det är helt sjukt fint och mysigt. Jag döööör!!!! Vardagsrummet/Tv-rummet är ju att dö för!! De blev så snyggt! Och vad gjorde vi? Ingenting nästan!! Ställde dit sofforna, en matta, en kristallkrona, TV+TV bänk och en växt, vilket resulterade i ett otroligt snyggt och trevligt tv-rum!!! Sen ska jag väl inte sticka under stolen med att den öppna spisen inte hjälper till lite..... ;) Går inte att beskriva med ord hur glad jag är och vilket otroligt vackert hem vi har! Det är sinnes. Felicia kommer verkligen att växa upp bra, det är ju ett som är säkert. Och det är jag otroligt lycklig och glad över att vi kunnar ordna för henne. Vet inte vad jag mer ska skriva. Ha de gott, nu ska jag snart åka hem till mitt älskade huuuuuus!!! (har varit på söndagsmiddag :D ) CIAO

Kommentarer
Postat av: eva

jag älskar också ert hus....dessvärre för er...det blir ju mycket svärmor i köket...hm.

2010-10-17 @ 10:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0