oj oj oj oj oj

Nu va jag här igen.. De va som tusan! Det snöar för fullt ute, lööwely! Jag gillar när det snöar, det är mysigt. Och det är ju trots allt slutet på november, så det SKA snöa. Skoj! Just nu är jag hemma hos mamma, har haft ett ärende inne i U-a nämligen. Ute hos bilhandlaren. Köpte ju ny bil i mars för att vi skulle få flisan, men nu funkar det inte alls med bilden. Man kan ju inte koppla ur airbagen :( Och det är hopplöst att inte kunna ha henne fram!! För vissa funkar det ju jätte bra, men dessvärre inte för oss. Hon blir gar´n där bak ibland alltså. Typ alltid. Så nu va jag där ute för att kolla om det fanns någon bra plan för att byta bil. Kanske, kanske inte? Vem vet. Jag vet. Hoho :) Nog om det. Någon gång i veckan ska jag och pappa åka till Borås, han har köpt ny bil. Så den ska vi hämta. Önskar jag kunde casha upp för en ny bil jag med. I framtiden kanske. Får väl jobba ihop en förmögenhet först :) Så om en 30 år kanske? Haha. Fy fan vilken oändlighet! Jag vill bli rik som ett troll NU! :) Otålig, Jag? Nääää.. Vad mer ska vi göra i veckan? Ska jobba, fre. lör. sön. Kul! Början på min förmögenhet kanske? Mjoo.. Om de ändå vore så väl ;) En resa innan kanske.. Haha. Fan va kass man är ibland alltså. Nä, men jag är faktiskt väldigt ekonomisk, även fast man kanske inte kan tro det. Jag har benne mig stenkoll på vår ekonomi. Oftast. :) Ibland kanske man slinker dit och köper lite onödiga saker kanske. Men va tusan, vi är ju inte mer än människor?! Och då köper man onödiga saker ibland. Normala människor menar jag nu alltså ;) Nää, nu har jag inget mer att skriva. Jo, jag har fått en ny vän. En väldigt trevlig och bra sådan. Hon är grym. Nä, nu ska jag göra nåt annat. Kolla resor, de är jag jävligt bra på! Vi ses

Kommentarer
Postat av: k

Hur gick det med pluggandet? Skulle du bli statsvetare eller hur var det? Vad är dina drömmar/mål i livet? Vad är viktigt för dig?

2010-11-24 @ 19:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0