ohoy

skrev ett inlägg i lördags men de kom visst aldrig upp.. märkligt. ja ja, va iallafall ute i lördags! förfesten va grymt trevlig, krogen va..... tummen ner. Jag får helt enkelt acceptera och inse att krogen inte längre är något för mig. :) Pubar däremot, det kommer jag nog alltid att gilla att gå på. Men att vara ute och clubba, njae de känns soooo last year! ;) haha.. nu sitter jag hos mamma, myggan nanar för natten. peppar peppar. Vi testade den nya indiska restaurangen, svin god mat!! Men nu bubblar de lite i mkagen, men sånt får man kanske räkna med när man äter indiskt? ;) Har man klarat djungelmat så ska man nog överleva en indiskt restaurang i sverige.. Ja ja, maten va iallafall riktigt god! Men jag gillar ju utländsk mat, tycker att alla ifrån som bor i sverige men som har ursprung ifrån ett annat land borde öppna restaurang! :) Är änna trött på pizza, kebab eller thai. Lite fler utbud är aldrig fel :) libanesisk mat har jag hört ska vara ljuvligt :) nää, nu ska jag kolla paradise.. ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0