Toalett

Japp, jag befinner mig inne på toaletten just nu. Är så tråkigt på toaletter så jag har tagit med mig en dator. Fast nu vill jag egentligen gå ut härifrån men får väl skriva klart detta lilla inlägg innan jag sticker. Idag har jag donat med våran balkong. Först åkte jag och mamma till Blomsterlandet och köpte blomsterlådor och blommor. När vi fixat iordning det så fick jag och Tobias mersmak så då åkte vi och köpte oss en balkongmöbel! Så nu har vi göörraa mysigt på våran balkong! :) Nu är det bara lite lykor som fattas sen är det myspys! :) Så det lär bli en del balkonghäng i sommar! Flisan, jag, Tobias och Shivaz! Vilket team, vilken familj! :) Nästa sommar hoppas jag dock att jag sitter utanför vårat lilla radhus på våran lilla gräsmatta.. Men vem vet, vi kanske bor i lgh. eller i ett hus? Ja ja, det får vi väl se då. Nää, nu orkar jag icke sitta här inne längre, det blir alldeles för varmt! Hej då toalette och hej då till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0