Solly

Ärligt talat, har ju varit världens sämsta på att uppdatera den här gamle bloggen ju.. MEN, jag har faktiskt legat med kanon hög feber och mått SJUKT dåligt! Inte det lättaste att ligga helt pall när man har en liten 2 månaders bebis att ta hand om..... Tobias jobbar ju på dagarna, men då har min mamma varit guld och hjälpt mig! Sen har ju Tobias kommit hem och hjälpt till.. Får man ju inte glömma att skriva....................................


Håller på att friskna till tror jag, men än så är jag inte frisk. Tråkigt! Idag är det ju fint väder, -igen-, men verkar inte som att jag får njuta av det inte.. Kommer väl bli dåligt väder lagom tills jag blir frisk igen skulle jag tro. Så ni får ju hoppas att jag är sjuk as länge! ;) Jag tycker iallafall att det är as tråkigt att vara sjuk.


Har fått vårt första barnbidrag också :) Haha, va kontigt! Men det va roligt! Tänk att allting som har med Flisan att göra är så roligt.. Förutom när hon skriker, har ont eller är ledsen! Då blir jag lika ledsen jag :) Men men, vad finns det mer att skriva? Ingenting typ, har ju bara legat sjuk och sovit. Och ammat.. Men men, nu får jag ont i skallen, slutar skriva nu. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0