Snooorig

Ahhhh jag får panik!!! Jag hatar banne mig att vara snorig! Det bara rinner i näsan, och då kittlas det! Gaaah! Och så känner man sig ju såååå fräsh när man drar upp det i näsan igen med det där mysiga grisljudet! Igår snöt jag mig i 2 minuter (ur samma näsborre!!!!) så jag va helt yr när jag slutade! Och då hade jag inte ens snytit ut allt! Det va bara att superspraya nässpray! :) Haha.. Vilket pucko, måste ju ni tänka nu. Förra inlägget handlade om att jag satt på toaletten och detta om att jag drar upp snor i näsan..... Jag är nog lite retard! :) Men inte bryr jag mig för det!? Jag är en person som bryr mig så extremt lite om vad folk tycker och tänker om mig. Jag har bättre saker för mig. Typ att försöka få bort mina kroppskomplex, så det så. Ja ja, nu ska jag sova. Har varit borta under eftermiddagen så jag har inte träffat Flisan på flera timmar!!!!! Katastrof, jag längtade ihjäl mig, men gjorde det tyst, så att Anna skulle slippa höra mitt tjat om Flisan :) -igen- haha.. Men så sov hon när jag kom hem så nu vill jag att hon ska vakna..... Men men, det gör hon väl så småningom och då ska jag pussa henne huuuuuuur mycke som helst!! Ha de spade, nu ska jag nana (men först, nässpray)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0