Satan i gatan..

Det är inte ofta jag använder det uttrycket men ska nog börja göra det, det är så fult. Jag gillar att använda lite märkliga uttryck och anorlunda ord. (ofta svordomar) Istället för att säga JÄVLAR OCKSÅ så kanske jag istället säger JÄRNVÄGARS OCKSÅ.. Eller JÄRNSPIKAR.. Det är roligare och mer retro om ni frågar mig! :) Sen är jag en stor fantast av norska också, så ord jag knyckt därifrån är AKKURAT, GREIT (vet ej hur detta stavas?) och YOU NAME IT (som ju egentligen är engelska, men eftersom att norrmän vill vara amerikaner så är detta ett uttryck dom använder sig otroligt mycket av, tro mig!! haha) Är också expert på att slänga in engelska ord i meningar, vilket kan tyckas vara löjligt, som det ju egentligen också är, men det är något dumt jag gör, utan att tänka på det.. Tyvärr! Så istället för att säga en mening såhär: "Nu känner jag mig ren igen" så säger jag den istället såhär: "Nu känner jag mig pure igen".. Haha så fult men kan inte hjälpa det.. Eller det kan jag väl, men när man väl fastnat i något mönster så är det ett meck att bryta det :) Nää, nu ska jag kolla film, har precis ätit mat, det blev "pizza" fast vi gjorde det på hönekaka.. Galet gott, och snabbt går det! Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0