Monday morning..

Måndag idag igen, ärligt talat märkar jag knappt någon skillnad på dagarna. Hade de inte varit för att T jobbade så hade nog veckorna varit en ända röra! :) Ligger för tillfället och mornar oss i sängen jag och lilla Flisan, får passa på att kika över nätet medans hon slumrar! :) Kände att jag va dödligt sugen på att spendera en hejdundrans massa pengar idag? Vad kommer det sig tro? :) Haha.. Men jag tror jag hoppar över det. Tycker inte det är kul att köpa kläder riktigt ännu.. Men snart så! :) Det är höfterna, röven och låren som ställer till det för mig, när fan ska jag bli mitt vanliga jag där? :) För övrigt har jag gått ner riktigt bra. Magen är platt (nästan) men degig och dubbelhakan är väck och armarna är hyfsat slanka! Men en ska la inte stresa, det får väl ta den tid det tar.... (helst innan sommaren så jag kan ha på mig kläder som jag beställt) hahaha.. Nää, nu ska jag se om jag hittar någon skojig bild... halleluljah, jehova jehova











På bilderna ovan är jag inte så jäkla kaxig alltså... :) Haha..




Men det är jag f*n här! Jag fixade att föda barn, UTAN bedövning dessutom! Tack gode gud för lustgasen dock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0