Men daah

Hade inte tackat nej till en resa till solen nu. Ligga på beachen och bli brun. Men hade varit roligare om Flisan varit lite större så att hon kunnat leka i sanden.. Nää, vi får ta oss en tur nästa år istället, nu är hon alldeles för liten för att resa ut i stora världen! Planen är väl att vi ska åka ner till huset i Frankrike nästa sommar, huuuur underbart som helst! :D Världens finaste hus i världens mysigaste lilla by. Byn ligger ca. 20 minuter ifrån rivieran, så man kan ha både beachen och vingårdarna om man vill. I vilket fall som helst så är det helt underbart att vara där. Poolen utanför är för j*vla fin också. Mmmm, ler bara jag tänker på det!! <3

Idag har jag och Flisan bara gottat oss inne. Vädret har varit super tråkigt, först på em. som det klarnade upp om jag inte minns helt fel? Mamma och Anna kom vid halv 4 tiden och hälsade på, det va trevligt. Vid 5 kom T hem, då åkte jag och mamma och köpte tacos så åt vi det nere hos mamma. Sen åkte T och Flisan hem så följde jag med mamma och Karl-Filip när han övningskörde. Skojigt. Men det räcker att jag är ifrån Flisan 1 timma så känns det som en evighet och jag längtar ihjäl mig efter henne. Så kommer det vara i resten av mitt liv nu... Oh my god! :) Nää, nu ska jag pussa lite på henne, så kanske hon vaknar...... Haha, då blir väl T vansinnig ;) Näää, ha de så gott! Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0