Mammas älskling...



Mammas lilla Flisa har slutat skrika och ligger nu och sussar så gott i sin säng. Det är nu tredje gången hon ligger i sin egen säng, men det gör hon bara när hon sover på dagarna.. På nätterna nanar hon med oss i stora sängen :) Tänk att det inte behöver gå mer än några minuter när hon somnat så längtar jag efter henne! Då är det där jobbiga skriket som bortblåst! Tänk att man kan känna sån otrolig kärlek till någon! Går inte ens att jämföra med den kärlek jag knner för T, det är som två olika kärlekar :) Hmjaa, svårt att förklara.. Ni med barn, ni vet vad jag menar iallafall! :) Nu ska jag smyga in och kika lite på henne.. (för typ hundrade gången) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0