Lugn bara lugn...

... Jag har inte hoppat ut igenom ett fönster ;) Lilla skruttan verkar ha blivit bättre i sin lilla mage, för igår skrek hon inte och idag har hon inte skrikit heller.. (ännu) Men klockan är ju snart 20.00 så det har ju i vilket fall som helst blivit helt anorlunda! Fick tips på BVC att vi skulle ge henne "semper magdroppar", och det har vi gjort. Kanske vart dom som hjälpte? Så det kan jag ju tipsa om ifall du har en liten knodd som har ont magen.. Ifall det nu var dom som hjälpte :) I vilket fall som helst så känns det helt underbart att hon inte skriker! Jag grät så mycket när hon gjorde det, det skar i hela hjärtat när jag visste att hon skrek för att hon hade ont. Jag kände mig så otroligt hjälplös och det gjorde lika ont i mig. Fast i hjärtat då :) Hur j*vligt det än var att höra hennes skrik så gjorde det mer ont än att det var jobbigt att höra själva skriket! För jag visste ju att hon skrek för att hon hade ont.. Uach, nu gör det ont i mig igen! Min lilla lilla Flisa! Drömde en mardröm inatt också, så jag har mått dåligt i kroppen hela dagen. Drömde att jag krockade bilen och Flisan var med. Jag va helt förstörd i drömmen, jag bara skrek efter henne och tårarna bara sprutade ut! Så hade jag henne under tröjan och jag vågade inte ta ut henne för jag va så rädd för att se hur hon såg ut. Jag skakade på henne och märkte att hon levde, men hennes huvud va helt mjukt så jag viosste att hon va svårt skadad.. Nää fy nu gråter jag igen! Usch, det var det värsta jag drömt, kan inte ens skriva klart drömmen.. Usch nu får jag sluta för nu blev jag ledsen igen.. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0