Jehova Jehova!!

Hörde jag att det var en som skrek när han naken sprang ut i sjön och dränkte sig själv! Sjukt? JA.. Men sant! Höll på att skratta ihjäl mig när jag fick höra den historien! Vilken jävla dåre! Och hur lyckas man dränka sig själv? Hmm.. Ja ja, men sant är det iallafall! Det lovar jag :)

Jag är så lyckligt lottad som fått ett så friskt barn, jag är så glad över att ha henne! Men jag är orolig dygnet runt, inget får hända henne. Och så kommer jag ju känna i resten av mitt liv. Dagen hon föddes var det slut med att kunna vara avslappnad! Men hon är det vackraste jag sätt!

Nu ska jag skriva något som INTE handlar om Felicia..... Hmm, vad? Jag va lite "barn-ledig" (låter så löjligt?) idag. Pumpade ut 110 ml liter mjölk och skickade iväg T och Flisan till hennes farmor :) Hon har varit grinig hela dagen, skrikit konstant när hon varit vaken så det va rätt gott att få vara själv ett litet tag.. Jag passade på att hänga med lillbrorsan och åka till Torp och köpa lite kläder..... Sen åkte vi hem till Alexandra och tjötade lite med dom.. Sen åkte jag hem igen.. Hade en trevlig eftermiddag! :) Nu skriker Flisan -igen- som hon gjort hela dagen.. Hoppas hon inte är lika grinig imorgon!!!!!! :) kan ju säga att efter ett par timmar med barnskrik så är man rätt seg i huvudet! Gick rätt ut ur en affär med kläder i handen förut. Ganska pinsamt när det började pipa........ Hahahaha, men jösses va jag skratta! Tur att dom vet att jag inte är någon tjuv :) men men.. sånt händer! :) näää, nu skriker det lilla odjuret så nu måste jag sticka bort till henne och pussa henne lite tror jag! jag tror hon saknar mig ;) ha de sapde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0