Huvudvärk...

Har så ont i skallen.. Jag hatar at ha ont i skallen.. Så kan jag inte skriva längre heller, trycker på två tangenter istället för 1.. Orka! Tobias har fått något ryck och har börjat städa.. Woow imponerande........ ;) Det händer inte särskilt ofta utan att man ska behöva be om det.. Men men, han kan la få en puss som tack för besväret! ;) Flisan har han i en sele på magen, hon verkar tycka det är skojigt att hänga med farsan på äventyr.. Världens starkaste bebis är hon.. Personer skriver att deras bebisar har börjat lyfta på huvudet efter ca. 8 vekor, det gjorde Flisan för typ 2 veckor sen.. Nu balanserar hon det helt.. Och hon är 5 veckor.. Måste vara något konstigt med henne, eller så äör det min bröstmjölk...... ;) Haha.. Men men, det är skoj iallafall att allt går så bra med henne. Sköterskan tyckte att det var ett sånt A-barn att v i bara behöver komma dit varannan vecka.. Oj oj oj, mek är stolt! :) Kan skryta om mitt barn i eveigheter men då blir nog alla andra morsor irriterade, eftersom att mitt barn är så mycket bättre ;) - Skämt åsido! :) Trodde kameran gått på högvarv, men det hade den tydligen inte.. Slänger upp någon bild ifrån veckan, som vanligt är det bara på Flisan för jag fastnar verkligen inte på bild! HA DE







Tobias har för övrigt (hör och häpna) gått ner 7 kilo sen Flisan kom till världen.. Vafan!!!?? Jag då? Haha :)



Snusar gått i mamis famn! Mjooooo sockersöt liten docka!

Kommentarer
Postat av: fesken

jasså redan börjat snusa? kommer bli en redig tösabit detta :)

2010-05-12 @ 21:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0