Bilder då ja..

Va uppe hos Therese förut och då snackade vi om bloggar som är roliga att läsa. Vi kom fram till att om det inte finns bilder så är den tråkig..... Hmm, har jag Sveriges tråkigaste blogg då eller? Haha.. Jag vill bara läsa bloggar som lägger upp bilder, men jag gör det inte själv.. Jag vill, men jag är så sjukt dålig på det där med bilder.. Ska försöka bättra mig! Och med det sagt så ska jag faktiskt slänga upp ett par bilder! Woow, vilka framsteg! Inte sant? ;) Ja ja, idag får det bli bilder, imorgon kanske text? Hoppas helgen varit bra, det har min varit iallafall!!









Så här gott kan man sova när man fått en liten bebi! <3



Världens minsta huvud? Haha :) Så söt



Mmmmmmmm!!!!!!!!!!! <3



Jag tror hon drömmer om sin mamma............. ;)



Tillåt mig presentera det bästa jag vet! :)



Eftersom att inte jag klär mig i rosa så får min dotter göra det! ;)



Kan vara den bästa bilden ever! :) Haha



Flisans första vykort! Roligt!! :)



Morgonmys med papi på helgen! <3




Ja det blir för det mesta bara bilder på min lilla juvel nu förtiden.. Men hon är så mycket sötare än vad jag är så det blir bäst så! ;) Haha.. Hon är iallafall det sötaste jag vet! :) Ett riktigt A-barn! <3 haha

Kommentarer
Postat av: Therese

Mycket trevligt och lättläst inlägg:-)

puss på er!

2010-05-02 @ 09:14:03
Postat av: charlotte

Ja hon är söt din lilla docka =) håller med, bloggar behöver bilder ;)



hoppas allt gott..kram lotta

2010-05-02 @ 09:57:21
URL: http://charlottegraneklev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0