3 timmar kvar då...

Japp, bara 3 timmar kvar tills (förhoppningsvis) Felicia slutar skrika.... Själv sitter jag med öronproppar i soffan och kan inte se någon ände på detta.. MEN det ska det ju tydligen finnas. Tack för tipsen föresten, jag får testa mig fram. Ska ju till BVC imorgon, får berätta hur läget ligger till och se vad dom säger. Antagligen att det bara är att ha tålamod. Synd bara att jag aldrig haft något tålamod så det skall bli intressant att se hur detta slutar. Antagligen med att jag hoppar ut igenom ett fönster. Inte nog med att det är fruktansvärt jobbigt att höra ett barnskrik i så många timmar, jag får så sjukt ont i brösten när hon skriker också. Dessutom bättras min tinitus på. Skjut mig............ Hur ska man stå ut med detta i 2 månader undrar jag? För vid 3 månader ska ju allting bara vända säges det ju. Men jag tror faktiskt inte att jag kommer överleva om detta ska fortgå i 2 månader? Då får T ta över så sticker jag på SPA och vilar upp mig tror jag................................................ Om en ändå kunnat göra det.. MEN det tillåter defenitivt inte samvetet.. Kommer anatgaligen bara skriva en massa skit här tills det lugnat sig med skrikandet, måste få skriva av mig lite frustration. Så jag ska avsluta med att skriva såhär:

Har du en partner som är sugen på att skaffa barn men det är inte du? Ta då med dig din partner och kom hem till mig någon gång mellan 17-23 så ska du se att barnsuget försvinner snabbare än att du hinner öppna dörren! ;)



Nu ska jag ta några djupa andetag och sedan ta mig an ett skrikande litet monster. ;)


(hör ni inte något av mig på ett par dagar så har jag antagligen hoppat ut igenom ett fönster ;) ) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0