Verkstaden

Jepp, nu ska jag bege mig ut till Bilbolaget och få min spolarvätska fixad.. 800 kr fattigare...... Lite dyrt för att sätta dit en liten slang tycker jag, men vem har påstått att det är billigt med bil? :) En jäkligt dyr grej att ha, men ack vad beroende man är av den! Ja ja.. Såg att klockan tickat på i ganska bra fart så det får bli ett snabbis inlägg.. Lillpysen sparkar på som aldrig förr numera,han börjar nog tröttna på att ligga där inne i magen nu.. Man kan ju alltid hoppas iallafall :) Haha.. Men han kan väl få ligga där ett litet tag till, men inte längre än till den 16 april ;) Och det är det ju ganska snart.. Spännande!! Ja ja, i slutet på månaden blir det IKEA, har suttit och skrivit upp allt vi behöver köpa tills pyret kommit ut.. Det är ju en del,men summan blev inte så fruktansvärd som jag hade trott så vi kan ju köpa en massa annat sköj också när vi ändå är där ;) Haha.. Nää, nu ska vi inte lyssna på Slösa.. Numera lyssnar jag bara på Spara, hon är bra mycke bättre att ha å göra med! :) Nu måste jag rusa!! Ha de sapde  

Kommentarer
Postat av: Therese

Ni vet att jag har allt ni behöver om ni vill låna... De växer snabbt ur det så nu i efterhand ångrar jag att jag inte lånade mer än att köpa..Roligare att lägga pengarna på att resa mm med barnet sen:-) Lätt att vara efterklok...

kram

2010-03-12 @ 06:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0