Vart är min man?

Nu har T varit borta jätte länge, vart har han tagit vägen? Han är ute med hunden men nu saknar jag honom.. Det är tråkigt att ligga själv i soffan och vara sliten.. Imorse vaknade jag med världens magknip.. Sen hade jag lite kramper från och till men nu verkar det ha gått över. T blev så nervös att han skulle ringa "någon".. Men jag tror inte han vet vem han skulle ringa. Haha :) Jag fick lugnat honom iallafall och sagt att det nog inte va någon bebis på G :) Han blev nog både lättad och besviken.. Ja ja, ingen bebis har pluppat ut än iallafall men jag hoppas att den lill* har börjat förebereda sig lite.. Börjar bli otålig! Vill föda barn NUUUU!!!! :) Nu fick jag ett sms, vem kan det vara ifrån tro? Nu kom min älskade hem!! Tjohoo!! Hej dåååå

Kommentarer
Postat av: alexandra

tryck ut ungen nuuuu jag längtar :D <3

2010-03-28 @ 19:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0